Shahzadeh ashegh

Shahzadeh ashegh

دوست همان کهنه شرابیست که هر چه بیشتر بماند مستیش بیشتر میشود..تقدیم به کهنه ترین شراب زندگیم:دوستای گلم: از طرف مست ترین آدم دنیا:نورا:

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 75
بازدید کل : 67287
تعداد مطالب : 23
تعداد نظرات : 164
تعداد آنلاین : 1




تو زیبایی...

فکر نمیکردم عشق باشه

به خودم میگفتم عشق نیست

خودمو گول میزدم

ولی قلبم ام تو رو صدا میکنه

یه قدم میام به طرفت

تو یه قدم میری عقب

همیشه تو قلبم جا داری

دوستت دارم

به شدت منتظرتم

شاید اذیت بشم

ولی نمیذارم بری

به نظرم عشق فقط یکیه

فکر نکنم عشقم عوض بشه

بلاخره عشقی رو که به تو دادم

رو بهت بروز میدم

دوستت دارم

بعضی وقتا اشک

بعضی وقتا عشق

اگه حتی سخت باشه

بازم دوستت دارم

میخوام کنارم باشی

شاید بتونم عقلم رو گول بزنم

ولی دلم گول نمیخوره

به نظرم عشق فقط یکیه...

 



نظرات شما عزیزان:

محمدمختومی
ساعت15:42---6 مرداد 1393
سلام دوست من
پیشاپیش عید سعید فطر بر شما و خانواده ی محترمتان مبارکباد.


سعيد
ساعت14:33---5 تير 1393
سلام
من ميخوام تركمني ياد بگيرم فورا
يادم ميدي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
منتظرم ها


محمدمختومی
ساعت17:03---17 خرداد 1393
سلام...

زیبا و قشنگ بود استفاده کردیم...

مانا باشید.


j.raks
ساعت19:41---11 ارديبهشت 1393
سلام دوست جون چطوري عزيزم

محمدمختومی
ساعت15:38---23 مهر 1392
سلام دوست من
عید سعید قربان بر شما و خانواده ی گرامیتان مبارکباد.
من قبلا شما را لینک کرده بودم شما هم اگر دوست داشتید لینک کنید ممنون میشم.
موفق باشید.


همایون
ساعت16:43---16 فروردين 1392
سلام دوستم
امان از آتش عشق
موفق باشید


دیوونگی
ساعت20:48---24 دی 1391
گاهی بهترین کاری که میشه کرد نه فکره، نه خیال

نه تعجب، نه ناله و نه زاری، فقط باید یه نفس عمیق کشید و ایمان داشت

که بالاخره همه چیز اون جوری که باید، دُرُست میشه . . .


نسترن
ساعت21:52---17 شهريور 1391
آخرین تریلر از Breaking Dawn - part 2 + کلی خبر و عکس جدید!
با آپ جدید منتظرتون هستم!


alonegirle2
ساعت18:54---27 مرداد 1391
salam

SAMAN
ساعت11:04---13 مرداد 1391
سلام از ویت دیدن کردم وبه قشنگی داری
با چه اسمی لینکت کنم
منتظرمم جواب بده


نسترن
ساعت15:51---2 مرداد 1391
حضور کریستن استوارت و رابرت پتینسون و تیلور لاوتنر در Teen Choice Awards 2012
چندتا عکس جدید از غرفه سپیده دم در Comic Con 2012
چند پرتره از راب در Comic Con 2012
چند پرتره از تیلور لاوتنر در Comic Con 2012
شاتهای جدید راب در مجله BlackBook
عکسهای کریستن استوارت در حال بازی گلف
با آپ جدید منتظرتم!


ask
ساعت11:41---4 خرداد 1391
slm azizam. mikhamet !i love you.

حبیب
ساعت12:01---24 اسفند 1390
سلام از صفحه گزارش تصویری از ترکمن صحرای وبلاگ ما دیدن فرمایید و با نظرات خود مارو یاری کنین.با تشکر.

http://yegid.persianblog.ir/page/turkmansahra


همايون
ساعت23:20---12 بهمن 1390
سلام دوستم
بسيار زيبا بود
تشكر
[لبخند][گل][گل][گل][گل][گل]


mohsenlovely
ساعت15:22---8 بهمن 1390
سلام من برگشتم دوست داشتی بیا سر بزن یار قدیمی.....

منتظرماااااااااااااا زودی بیا


دیوونگی
ساعت15:02---7 بهمن 1390
غم از چشم قشنگت دور باشد

دلت غرق امید و نور باشد

نبینی روز بد ای بهتر از جان

الهی دشمنت رنجور باشد


sanaz
ساعت11:09---29 آبان 1390
سلام
این لینک پرسشنامه آنلاینی در مورد امنیت فرهنگی است. ممنون می شم اگه آن را تکمیل و ارسال کنید.
http://fws.ut.ac.ir/rtl/winquestion.aspx?path=http://bak hshaei.com/mo3/default2.html


جواد
ساعت11:32---16 آبان 1390
عرفان عرفات
شعور مشعر
تمنای منی
رمی جمرات
جرات ابراهیم
طاقت اسماعیل
صبر هاجر
وصال معشوق در روز اوج بندگین صیبت باد
عید سعید قربان مبارک


maseh
ساعت18:40---5 آبان 1390
سلام
بیا ببین آدم چه گفت!!


صادق
ساعت19:14---27 مهر 1390
دل من تنها بود
دل من هرزه نبود
دل من عادت داشت
که بماند یک جا
به کجا؟
معلوم است
به در خانه ی تو
دل من عادت داشت
که بماند آن جا
پشت یک پرده تور
که تو هرروز آن را
به کناری بزنی
دل من ساکن دیوارو دری
که تو هرروز از آن می گذری
دل من ساکن دستان تو بود
دل من گوشه یک باغچه بود
که تو هرروز به آن می نگری
دل من رادیدی؟
ساکن کفش تو بود
یادت هست؟


حمیدرضا
ساعت14:28---22 مهر 1390
سلام دوست عزیز خوبین به وبلاگ منم سر بزنید خوشحال میشم نظرتون هم بگین با تشکر لارستان موزیک www.larestan.s2a.ir

دیوونگی
ساعت20:09---21 مهر 1390
دکتر علی شریعتی: از انسانها غمی به دل نگیر٬زیرا خود نیز غمگین اند٬با آنکه غمگینند ولی از خود می گریزند٬زیرا به خود و به عشق خود و به حقیقت خود شک دارند٬پس دوستشان بدار اگرچه دوستت نداشته باشند.

Pe3are Tanha
ساعت23:51---17 مهر 1390
دیروز با یک دسته گل رز آمده بود به دیدنم -با یک نگاه مهربان- همان نگاهی که سالها آرزو داشتم و از من دریغ میکرد... گریه ای کرد و گفت دلش برایم تنگ شده! فاتحه ای خواند و رفت..

اپم دوست جوونی


همايون
ساعت20:38---17 مهر 1390
[لبخند][گل][گل][گل][گل][گل]

دیوونگی
ساعت20:15---17 مهر 1390
السلام ای حضرت سلطان عشق
یا علی موسی الرضا ای جان عشق
السلام ای بهر عاشق سرنوشت
السلام ای تربتت باغ بهشت
ولادت باسعادت سلطان، امیر و ولی نعمت تمام ایرانیان،
حضرت رضا-ع مبارک.


Pe3are Tanha
ساعت14:01---15 مهر 1390
دوباره دلم شکست...از همان جای قبلی ...


کاش میشد آخر اسمت نقطه گذاشت تا .!


دیگر شروع نشوی.....کاش میشد فریاد بزنم: "پایان ...


دلم خیلی گرفته .....


اینجا نمیتوان به کسی نزدیک شد !


آدمها از دور دوست داشتنی ترند .........


Pe3are Tanha
ساعت14:00---15 مهر 1390
عمــق چشــــمان پـــــر از تنهاییـــــم را دیــد و رفت


ســــنگدل، بـــــر آرزوهـــای دلــــم خندیــــد و رفت


عاقبـــــــت گفتـــــــم بـــــــه او راز دل دیــــــوانه را
مـــن كه گفـــتم دوستـــش دارم، چـرا رنجـید و رفت؟


ماهــــی در تنــگ زنــــدانی شده، حــــــرفی بــــزن
از همــان تـــوری كه از دریــــا تو را دزدید و رفت


"شـــعله ی ایـــن شمــــع آتش مــی زنـد بر جان تو"

عاقبــــت پــــروانه ای ایـــــن جمله را نشنید و رفت


آه! این تصویـــر در آییـــنه تكــــراری شــــــده است
باز هم اشــكی به روی گــــونــه اش لغـــزید و رفت


"از چه رو بغض و غرور و قلب من با هم شكست؟"
عاشــقی دلسوختـــــه این نـــكته را پرســــید و رفت


ای خــــــدا! از آدمـــــــیزاد زمیـــــــــنی در گــــــذر
آن كه از باغ بهشتت سیــب سرخــــی چـــید و رفت


غـــرق در رویــــــای تو بــــودم كه پــــلكم بسته شد
یـــك فرشــــته آمــــد و روی مــرا بــــوسید و رفت


Pe3are Tanha
ساعت13:59---15 مهر 1390
کسي غير از تو نمونده اگه حتي ديگه نيستي

همه جا بوي تو جاري خودت اما ديگه نيستي

نيستي اما مونده اسمت توي غربت شبونه

ميون رنگين کمون خاطرات عاشقونه

آخرين ستاره بودي تو شب دلواپسي هام

خواستنت پناه من بود تو غروب بي کسي هام

لحظه هر لحظه پس از تو شب و گريه در کمينه

تو ديگه بر نمي گردي آخر قصه همينه


جواد
ساعت13:08---15 مهر 1390
السلام ای حضرت سلطان عشق یا علی موسی الرضا ای جان عشق السلام ای بهر عاشق سرنوشت السلام ای تربتت باغ بهشت ولادت باسعادت سلطان، امیر و ولی نعمت تمام ایرانیان، حضرت رضا-ع مبارک

نسیمه
ساعت22:45---14 مهر 1390
[گل][گل]

سلام دوســت عزیــز. وب قشنــگ و جالبی داری شــــما ما شاالله
چقــــدر موفق هســتید .
خوشــــحال میشـــوم از اینـــکه سـری به وبلاکــــم من بزنیـــــــــــد
۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥*


همايون
ساعت1:33---13 مهر 1390
سلام دوست خوبم
بسيار زيبا بود
تشكر


جواد
ساعت19:13---11 مهر 1390
عشق يعني :
عشق يعني قطره اي از رازها
از پرستو و از پروازها
عشق يعني سايبان آرزو
مثل بغضي بي بهانه در گلو


asheghe bi seda
ساعت0:08---10 مهر 1390
سلام
این کامنتو از طرف mohsen lovely گذاشتم
ازم خواسته بهتون سلام برسونم و بگم به يادتونه ولي فعلا نت نمياد يه مدت ميخواد استراحت كنه
خدافظ


رها
ساعت12:08---7 مهر 1390
سلام عذر میخوام بابته روزایی که نبودم.
آپم خوشحال میشم بیای.


Alone Boy
ساعت16:14---6 مهر 1390
قبول نيست !!

سلاح چشمانت را زمين بگذار تا اين دوئل برابر باشد
اپــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــم


نيلوفر
ساعت15:46---6 مهر 1390
____●
______●___________████____████
_______●_________██████_██████
________●________████████████


جواد
ساعت22:21---3 مهر 1390
آسمان چشمانم هميشه باراني است
بي تو زندگي برايم عذاب است
گلهاي باغ دلم همه خشك و بي جان است
بي تو درياي دلم كويري تشنه و خشك است
آسمان آبي قلبم تيره و تار است
بي تو عشق از خانه دلم فراري است و
طاغچه خانه دل هميشه خالي است
بي تو آرزويي ندارم در دلم
و تنها آرزويم از خداي خويش
بودنت در كنارم است
بي تو غروب ها برايم جهنم واقعي است


دیوونگی
ساعت12:28---3 مهر 1390
چارلی چاپلین: وقتی زندگی ۱۰۰ دلیل برای گریه کردن به تو نشان میده تو ۱۰۰۰ دلیل برای خندیدن به اون نشون بده

Alone Boy
ساعت2:09---30 شهريور 1390
همیشه غم و ناراحتی تو زندگی پیش میاد ما باید بتونیم به تنهایی از پس آنها بر بیا ییم و خودمون رو آروم وشاد کنیم

اپم نورا جون


نویسا
ساعت21:48---27 شهريور 1390
چی شده حالا؟

نویسا
ساعت21:43---27 شهريور 1390
نمیدونم.شاید نیومدمپاسخ:آره شنیدم

نویسا
ساعت21:38---27 شهريور 1390
سلام نورا جونمپاسخ:ممنون گلم...نظر لطفته! آره میرم...دلم واسه درس و مدرسه یه ریزه شده... مگه تو نمیایی؟

Alone Boy
ساعت20:56---27 شهريور 1390
اپم

Alone Boy
ساعت20:35---27 شهريور 1390
یــــک جای کــار اشــــکال دارد
نه به پدرم رفته ام، نه به مادرم
مــــــــن بر بــــــــاد رفته ام...


Alone Boy
ساعت20:34---27 شهريور 1390
سختی تنهایی را وقتی فهمیدم که دیدم

مترسک به کلاغ میگه:

هر چقدر دوست داری نوکم بزن ولی تنهام نزار . . .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: نورا تاريخ: برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام دوستان خوبم..نورا هستم..کوچیک شما.با حضور سبزتون به وبلاگم منت بر سرم نهادین..! حالا با گذاشتن نظری که باب میلتونه منو خشنود کنید..دمتون گرم..راستی با تبادل لینک با هر وبی موافقم فقط اراده کنید..در خدمتم! نظر یادتون نره..گر نظر دادن به وبلاگم کردی فراموش..در آید در دماغت 100 عدد جوش !!

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to jeyjey.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com

انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس